سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زمـــــزمــه - عاشقانه ها
  •   زمـــــزمــه
  •         

    من همان شبان ِ عاشقم

    سینه چاک و ساکت و غریب

    بی تکلّف و رها

    در خراب ِ دشتهای دور

    ساده و صبور

    یک سبد ستاره چیده ام برای تو

    یک سبد ستاره

    کوزه ای پُر آب

    دسته ای گل از نگاه ِ آفتاب

    یک رَدا برای شانه های مهربان تو!

    در شبان ِ سرد

    چارُقی برای گامهای پُر توان ِ تو

    در هجوم درد...

    من همان بلال ِ الکنم ،  در تلفظ ِ تو ناتوان

    وای از این عتاب! آه....



  • نویسنده: علیرضا(جمعه 86/11/12 ساعت 2:4 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آخر جاده
    زمـــــزمــه
    غروب سرد عشق
    رو به کوی خدا
    بوسه
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 12948
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • قدیمی ها

  •   درباره من

  • زمـــــزمــه - عاشقانه ها
    علیرضا
    مشک انست که ببوید نه انکه..........

  •   لوگوی وبلاگ من

  • زمـــــزمــه - عاشقانه ها

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رویا
    عشق و زندگی

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی