سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رو به کوی خدا - عاشقانه ها
  •   رو به کوی خدا
  •  

     

     

    رو به کوی خدا تنها ترین تنهای تنهائی هایم سوار بر بال فرشتگان

    برای رهایی از این جهان خلاصی از دست این آدمها رو به جهانی دیگر

     جهانی که در آن دیگر کسی ادای زندگی کردن را در نمی آورد کسی

    دل کسی را نمی شکند دیگر از این اما و اگرها و شایدها خبری نیست

    هر چیزی که هست همه محبت و عشق و علاقه زندگی به معنای واقعی

     دیگر از تنهایی و بی کسی خبری نیست فقط من هستم و خدای من

    زندگی اینجا چقدر زیباست



  • نویسنده: علیرضا(چهارشنبه 86/8/30 ساعت 3:9 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آخر جاده
    زمـــــزمــه
    غروب سرد عشق
    رو به کوی خدا
    بوسه
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 12952
    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 3
  •   مطالب بایگانی شده

  • قدیمی ها

  •   درباره من

  • رو به کوی خدا - عاشقانه ها
    علیرضا
    مشک انست که ببوید نه انکه..........

  •   لوگوی وبلاگ من

  • رو به کوی خدا - عاشقانه ها

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رویا
    عشق و زندگی

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی