سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غروب سرد عشق - عاشقانه ها
  •   غروب سرد عشق
  • Click to view full size image

    در غروب سرد عشق

                               این جمله را با من بخوان

                                                                

    مرگ تو مرگ من است

                                پس تمنا می کنم

                                                      هر گز نمیر



  • نویسنده: علیرضا(چهارشنبه 86/8/30 ساعت 3:12 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آخر جاده
    زمـــــزمــه
    غروب سرد عشق
    رو به کوی خدا
    بوسه
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 12955
    بازدید امروز : 6
    بازدید دیروز : 3
  •   مطالب بایگانی شده

  • قدیمی ها

  •   درباره من

  • غروب سرد عشق - عاشقانه ها
    علیرضا
    مشک انست که ببوید نه انکه..........

  •   لوگوی وبلاگ من

  • غروب سرد عشق - عاشقانه ها

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رویا
    عشق و زندگی

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی